Obchodné podmienky

Našim prioritným cieľom je predávať kvalitný značkový nábytok za ceny o 20%-30% nižšie ako konkurencia. Môžeme si to dovoliť len preto, že:

  • komunikujeme priamo s výrobcami bez ďalších prostredníkov a sprostredkovateľov,
  • pri rokovaniach s výrobcami je naším cieľom dosiahnuť čo najvýhodnejšie ceny pre našich klientov,
  • predávame produkty za ceny od výrobcu bez ďalších dodatočných prirážok,
  • optimalizujeme vlastné náklady importu a predaja,
  • neprevádzkujeme príliš nákladné obchodné priestory a predajné plochy.

Informácie o cenách

Ak máte záujem o ceny našich výrobkov, stačí, ak nám zatelefonujete alebo pošlete stručný e-mail, do ktorého uvediete katalógové označenie s názvom výrobkov. My vám obratom v priebehu niekoľkých hodín (najneskôr do 24 hodín) pošleme ceny. Telefonický hotline na čísle 0905 328 368 máme v prevádzke v pracovných dňoch v čase od 10,00 hod. do 18,00 hod.

Kompletné cenníky klientom z technických dôvodov neposielame, pretože obsahuje pri rôznej kombinácii povrchovej úpravy dreva, poťahových látok a pod. cca 60.000 položiek.
Ďakujeme za porozumenie.

Postup pri objednaní nábytku

Objednať náš nábytok si klienti môžu buď pri osobnej návšteve v našom showroome na Dolnej ulici č.15 v Banskej Bystrici (odporúčame) v dopredu dohodnutom termíne návštevy, alebo prostredníctvom e-mailovej a telefonickej komunikácie. Pri objednávkach e-mailom odporúčame našim klientom nasledovný postup:

  1. Pošlite nám na našu e-mailovú adresu: info@trias.sk, triaseu@gmail.com stručný dotazovací e-mail, do ktorého uveďte katalógové označenie a stručný názov artiklu(ov) s dotazom na ceny, prípadne ďalšie informácie, ktoré vás zaujímajú. Obratom vám e-mailom pošleme ceny pre požadované vyhotovenie (odtieň a povrchová úprava dreva, poťahová látka, lemovanie a pod.). Ak u výrobku nebudete definovať iné vyhotovenie, ako je v katalógu, pošleme Vám cenu katalógového vyhotovenia.
  2. Ak sa rozhodnete objednať si tovar, pošlite nám, prosím, vaše fakturačné údaje plus číslo mobilného telefónu.
  3. Po obdržaní vašich fakturačných údajov vám pošleme e-mailom na potvrdenie zmluvu s proforma zálohovou faktúrou, v ktorej budú uvedené všetky potrebné údaje o objednávaných výrobkoch, ako sú: katalógové označenie, názov, rozmer, povrchová úprava, poťah, lem, cena a farebný obrázok plus ostatné náležitosti zmluvy a lehota dodania. Proforma zálohová faktúra je splatná do 7 dní. Po potvrdení objednávky (zmluvy) a úhrade zálohovej platby, objednávku zaradíme do výroby. Pri objednávkach v cene do 5.000,- Eur je výška zálohovej platby 50%, pri objednávkach nad 5.000,- Eur, 65%.
  4. Deň odberu alebo dovozu (o 6-9 týždňov) vyrobeného nábytku vám niekoľko dní vopred oznámime e-mailom aj telefonicky.
  5. Doplatok ceny sa hradí v hotovosti pri odovzdaní tovaru alebo bezhotovostným prevodom na náš účet 2 dni pred termínom odovzdania tovaru. Platby nad 5.000,- Eur sa hradia výhradne bezhotovostným prevodom.

Spôsob platby - bezhotovostným prevodom 

Tatrabanka, a.s., 262 377 9902 / 1100
IBAN: SK1011 0000 0000 262 377 9902
Swift (BIC): TATRSKBX

Sortiment

Vyberať si môžete z celého sortimentu - zo solitérov i kolekcií. A to buď časť kolekcií, alebo len ich jednotlivé kusy. Nábytok je vyrábaný predovšetkým z masívneho dreva buk, dub, jelša, topoľ, čerešňa, lipa, tulipier, mahagon a ďalších. U výrobkov, ktorých všetky súčasti sa vyrábajú s plného masívneho dreva vrátane políc, zadných stien a pod. je uvedené "100% masív" alebo "plnomasív".
Nábytok z našej ponuky sa vyrába na objednávku objednávateľa (spotrebiteľa) podľa presnej špecifikácie a za podmienok uvedených v potvrdenej objednávke (zmluve). Ide o tovar, ktorý sa zhotovuje podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa resp. tovar určený osobitne pre len pre neho ako jedného spotrebiteľa. Spotrebiteľ v objednávke špecifikuje okrem sortimentu objednávaného tovaru aj jeho farbu a povrchovú úpravu dreva, prípadné úpravy rozmerov, použité poťahové látky či kože, typ lemovania, kovania a prípadne ďalšie detaily.
Do postelí dodávame kompletný sortiment matracov s príslušenstvom zn. Materasso (SK) a Reti Gritti (IT).
O kvalite nami dodávaného nábytku svedčia certifikáty a starostlivo prepracované detaily.
Všetky dostupné materiály (vystavený nábytok, katalógy, vzorkovníky farieb a povrchových úprav dreva, poťahových látok a koží, úchytiek a pod.) ku produktom sú k dispozícii v našom showroome. Obrázky vzoriek uvedených na našej internetovej stránke majú len indikatívny (informatívny) charakter a môžu sa líšiť od skutočnosti.

Dodacia lehota

Dodacia lehota na ľubovoľný sortiment a množstvo nábytku je 6-9 týždňov od potvrdenia objednávky a úhrady zálohovej platby.

Odovzdanie (doprava) nábytku

Miestom odovzdania nábytku je sklad alebo showroom TRIAS, s.r.o. v Banskej Bystrici. V prípade Vášho záujmu o dovoz tovaru na adresu klienta (SK, CZ, HU, AT), Vám nábytok môže byť doručený prostredníctvom našej partnerskej prepravnej spoločnosti Toptrans eu, a.s. alebo inou prepravnou spoločnosťou, ktorú si zvolíte.

Informáciu o dodaní nábytku oznamujeme našim klientom niekoľko dní vopred mailom aj telefonicky.
Cenu prepravného (doručenia na adresu klienta) vám podľa vzdialenosti, kubatúry a hmotnosti oznámime vopred.
Pri doručovaní tovaru na adresu klienta vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať kuriér prepravnej spoločnosti o čase doručenia zásielky.

Odstúpenie od zmluvy

Objednávateľ (spotrebiteľ) v zmysle §7, odseku 6, písmena c) Zákona č.102/2014 nemôže od zmluvy odstúpiť bez súhlasu dodávateľa. Odstúpiť od zmluvy (alebo jej časti) môže spotrebiteľ len v prípade, ak mu nebol dodaný tovar v súlade so zmluvou.

Zľavy

Pri jednorázovej objednávke v hodnote nad €5.000,- bez DPH poskytujeme našim klientom zľavu 5% z ceny objednávky nábytku. Do základu pre určenie zľavy sa nepočíta cena prípadnej dopravy z Banskej Bystrice ku klientovi.

Vernostný program

Klientom, ktorí v bežnom roku kúpili nábytok v úhrnnej hodnote nad 10.000,- € bez DPH, poskytujeme trvalú zľavu 5% z každého ďalšieho nákupu.

Reklamácie

Pri prípadnej reklamácii tovaru je nevyhnutné, aby kupujúci odovzdal reklamovaný tovar v sklade alebo v showroome dodávateľa (Banská Bystrica). Pri vybavovaní reklamácií postupujeme v súlade s platnými predpismi a reklamačným poriadkom.

Starostlivosť o nábytok a jeho ošetrovanie

Aby si Váš nábytok zachoval dlhú životnosť a pôvodný vzhľad, je potrebné dodržiavať nasledovné zásady:

  • Dodržujte spávnu vlhkosť vzduchu
    Nábytok má byť dlhodobo umiestnený v priestoroch s relatívnou vlhkosťou vzduchu 60%, plus-mínus 5%.

  • Dosky stolov zabezpečte proti poškriabaniu a poškodeniu
    vhodnými podložkami alebo sklom. Pri náhodnom vyliatí tekutiny, stôl čo najskôr dosucha poutierajte.

  • Ošetrujte nábytok
    Pri utieraní prachu používajte mäkké prachovky. Na preleštenie nábytku používajte v malom množstve bežné prostriedky určené na nábytok napr. Pronto.
    V žiadnom prípade nepoužívajte organické rozpúšťadlá, syntetické oleje a tuky.

  • Opravu drobných škrabancov
    si môžete vykonať aj sami použitím reparačných fixiek na drevo zn. Scratch-Fix. Opravy väčšieho rozsahu zverte odborníkom – reštaurátorom.

Ochrana osobných údajov

Všetky osobné údaje klienta budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č.122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe s výnimkou prepravných spoločností (za účelom dodania objednaného tovaru) a poskytovateľa účtovných služieb.